inte mycket men lite...

...saker har jag att skriva om nu, även om det inte är så mycket.

Har sagt länge nu att jag kanske ska dumpa denna bloggen o börja på ny med lite roligare saker att läsa om. Och framför allt mer uppdateringar. Men vi får se om jag orkar att göra en ny snart, ska fixa lite andra saker först.

Nu har jag iaf fått håret klippt (även om det var ett tag sen) och igår fick jag oxå lite färg i det. Fick hjälp av morsan som för första gången färgade ett hår. Blev väl inte så bra i och med att jag hade kvar lite av dom svarta slingorna, men själva färgningen blev awesome! Så nu har jag då en röd lugg.


Tyvärr var det mörkt i rummet så jag fick använda blixt på kameran och färgen ser lite mer orange ut. Men det är rödare.

Idag har jag inte mycket att göra mer än att jobba som vanligt. Och nu snart ska jag gå in till brorsans rum o fråga honom om det går bra att käka pizza idag, och då menar jag inte köpt utan den jag bakar själv. Och på tal om baka, så blir det kanske lite bakning frammåt eftermiddagen sen.

Nu ska jag göra nåt annat.

Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0