cappuccino med daimsmak + blogg + musik = ♥♥♥

Sitter nu och grejar i photoshop som jag nu har fått installerat på datorn igen av min käre broder. Grejar oxå på min nya blogg som jag tänkte skulle bli något intressantare än denna. Fick tips av Jonna idag om att cappuccino med daimsmak var gott som fan, så då gjorde jag ett impulsköp och köpte det. Dricker det nu och det var faktiskt riktigt gott tyckte jag.

Länken till den andra, nya bloggen, får ni senare sen när det har hänt lite. Hittills har jag bara ändrat bakrundsfärg. Tänkte att jag skulle hinna med en finare bakrund och en banner innan ni får länken iaf, men vi får la se om jag ändrar mej.

Idag i skolan har det inte hänt så mycket mer än att våran mattelärare Dick (Haha ja, han heter så. Och därför har vi oxå några olika smeknamn på honom när han inte är i närheten. Men han förtjänar namnen.) har skrattat för första gången. Och åt en elev oxå! Ibland undrar man hur sånna här stora mirakel kan ske.

Nähe nu ska jag fixa vidare på den andra bloggen så den blir klar någon gång. Och fixa vidare i photoshop såklart! ;P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0