Tranås

Idag tänkte jag att jag inte skulle sova så länge, men så vaknar man o ser att klockan är 10. Hoppade in i duschen, käkade frukost o gjorde mej i ordning och stack sedan till tranås. Så jag har precis kommit hem nu.
Direkt när vi kom till tranås så hälsade vi på mormor o morfar. Vi pratade o senare beställde pizza o käkade tillsammans. Sen följde mormor med oss när vi skulle handla. Först så åkte vi till Mårdsmålen som var stängt så vi fick vända och åka till Granngården istället. Där hittade mamma vad hon sökte; 2 spaljéer. Hon köpte dom o vi skulle sedan få in dom i våran lilla bil. Det va inte världens lättaste, men det gick. Vi skulle inte få plats med matkassarna så vi åkte tillbaka hem till mormor o morfar. Där lastade vi av dom o åkte sedan till Willys o handlade. Det var knappt att vi fick in kassarna i bilen då heller så vi fick lägga i baksätet oxå. Jag köpte en pocketbok för 10 kr som verkade lite småbra. Släktvapnet hette den. Jag köpte oxå det gamla vanliga; Exotic snacks. Jag fick plats med mitt i min väska o mormor hade sitt i knät medans mamma lastade hela bagagen full + lite i baksätet. Sedan släppte vi av mormor hos sej o vi åkte hem direkt eftersom vi hade frysvaror. Låter kanske inte så att vi va borta så länge men vi kom till tranås vid 1 ungefär o så har vi precis kommit hem så det va ett tag iaf.

Vet inte vad jag ska göra ikväll, men det blir väl tv:n eller spela xbox 360. Försöker få ihop dom 3k till brorsan nu, men kommer inte få ihop tillräckligt förrens 25 aug. Så vi får väl se om jag hinner innan han säljer det till nån annan. O då har man börjat skolan igen oxå ju, usch längtar inte! Men va ska man göra? Det är väl bara till o plugga på o hoppas man får skapliga betyg så man kommer in på det gymnasium man vill sen. Men jag har ju åttan o nian kvar så än är det väl lugnt.

Aja nu ska jag göra nåt annat.

/sabina

Kommentarer
Postat av: Katta

NEJ!! Du ljuger, det är inte jämnt. Jag leder alltid! Hehe, nej men vad jag kan minnas har jag bara "dött" en gång... kanske två, aja. Men då är det ju inte konstigt att du får slut på ammo hela tiden när du inte siktar, du får ju ta dig tid med det när jag har aggro, annars fäller jag dig i nästa dörr xD

2009-07-27 @ 17:46:34
URL: http://allmantskrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0