Igår kväll

Jag kom på att jag inte har skrivit nåt om vad jag gjorde igår, så nu kör vi på det denna gången...

Katta kom upp hit igår igen och hon hade med sej deras två rock band gitarrer. Jag mötte henne o hjälpte henne att bära en av dom. Vi kom hem till mej o spelade ett tag. Vi startade ett band som fick heta "Eehm undead". Vi kom inte på nåt bra namn så jag skrev bara nåt. Jag fick äran att skapa båda våra band-medlemmar och såhär såg det ut när vi var klara för att lira runt på tour:


Tyvärr så är det bara kattas baskärring som syns, men man kan ana min gitarrlirare i vänstra hörnet längst ner.


Bas till vänster och gitarr till höger.

Katta blev tråkad på bas eftersom det var det hon spelade. Jag spelade ju gitarr så då va hon ju tvungen att spela bas. Hon va tråkad o ville spela på sina kära trummor som hon inte hade med sej, så då tog vi min cykel o hämtade dom. Jag hade med min kamera o fick lite ryck med o ta kort på lite saker jag hittade. Här kommer en del:


Röd fläder 1(ganska vacker tycker jag. ser ut som rönnbär) Röd fläder 2   (den blev bra. synd bara det suddiga längst fram)


Denna hittade jag på Kattas trädgård.

Denna hittade jag oxå när vi va påväg in för att hämta trummorna.


Sånna åt vi oxå. Synd bara att det skulle blåsa just när jag skulle ta kort, men denna är den bästa bilden iaf.

Vi packade ihop trummorna o skulle just gå när vi kom på att vi kunde ta med micken o se om den funkade.
Våran packlista:
1. trummor
2. rock band 1
3. mick
4. Kattas hårddisk
Såhär fick det se ut:

Trummisen med sina trummor i plast. (ingen ful bild. bara suddig)

När vi kom hem till mej igen så spelade Katta på sina trummor o jag testade micken som faktiskt funkade för en gångs skull. Så då körde vi lite mer Rb. Tråkade igen o lite hungriga så då såg det ut såhär:


Vi tog lite nudlar...                                                                     ... o en gryta med vatten....


... och så hände detta?! Mysko va? Vattnet kokade o nudlarna trillade i och helt plötsligt började vi fightas med kamerorna

Vi käkade och sen spelade vi mer rock band 2. Det va meningen att vi skulle spela Army of Two och kanske lite Rb2, men istället blev det bara Rock band 1 och 2.


Nåt sånt här lixom.

(bilderna blev visst lite stora för att hamna bredvid varann iaf. men jag orkar itne ändra det så..)

Idag har jag inte gjort nåt men ska jobba snart. Imon blir det väl till o åka till tranås o handla lite till smörgåstårtorna som en släkting bad oss göra till på onsdag då han fyller 85 (tror jag?).
Det var väl det som ploppade upp på bloggen för idag kanske. Nu ska jag jobba så ha det bra!

Klart slut dumstrut.

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha, vacker jag är med trummorna va, xD. Och fan vilka häxnaglar jag ser ut att ha. Men nudlarna i vattnet är ju lätt bästa bilden xD.

2009-07-26 @ 15:53:10
URL: http://allmantskrap.blogg.se/
Postat av: Ante

Du vet att man kan köra RB1 låtarna på RB2 va...

2009-07-26 @ 23:58:27
URL: http://adog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0