FILM får rubriken va idag...

Har precis duschat och nu sitter jag här för en gångs skull. Det jag har hittat på dom senaste dagarna är att glo på film, spela 360, lyssnat på musik (som vanligt) och vart social. Först mot pappa i söndags, som kom o hälsade på, nu när han har flyttat upp från skåne. Senare Katta som sov över här från söndag till måndag. Hon gick hem ganska tidigt så lite senare sen så kom mormor o morfar o hälsade på. Dom skulle hjälpa mamma med nåt. Så då fick man ta hand om vovvarna lite medans dom andra jobbade o brorsan satt vid datorn.

Jag har oxå roat mej med att springa runt med kameran o klicka lite kort lite här o var. Men det är inga långa stunder.
Tänkte oxå att jag kanske skulle ta o glo igenom filmerna som jag inte har sett så jag vet om det finns fler bra filmer som jag har missat. Nu har jag iaf sett Boondock saints (som jag hade sett lite av förut, tror jag), Seven (som inte va lika bra), Get smart (som jag inte trodde att jag hade sett men där hade jag fel) och The sweetest thing (som jag oxå redan hade sett). Kollade oxå på ett avsnitt av Supernatural, och det av något har man ju sett ett flertal gånger. Men det är nåt jag aldrig tröttnar på att se. Dom har så sköna kommentarer o lite. Så det får jag tacka brorsan för. För att han hittade o delade med sej eller va man nu ska säga.

Jaha, idag blir det väl en såndär "tråkigt hela dagen" dag, men får se om jag kan fixa nån skjuts in till farsan i eksjö, o se hur han har det. Annars får jag väl sätta mej o rita eller kleta runt med akrylfärgerna eller nåt sånt. Det kan ju va rätt skoj ibland. Men jag börjar längta ifrån aneby igen, hoppas komma bort lite längre eller åt nåt annat håll än tranås innan skolan börjar igen. På tal om skola så har vi ju bara kvar dom sämsta lärarna, alla bra har ju slutat. Synd att man inte kan göra som killarna i Boondock saints, fast tänja lite på reglerna o slippa be för alla nissar man har skjutit ner.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer kanske senare eller nån annan dag. Ha det...!

Fan ta nissen som kom på att man måste ha en rubrik till det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0