Ulla red idag...

Då menar jag ju att jag har vart i ullared idag, men jag tycker det är ett konstigt namn på ett ställe. Ullared. "Ulla red idag men inte i ullared utan hemma." Hehe så rolig är jag idag. Nja allvarligt så är jag svintrött och skrattar åt det mesta. Så jag orkar inte skriva så mycket nu, så det är bäst att jag skriver det jag ska innan jag somnar o slår huvet i tangentbordet.

Igår kväll åkte jag ner till Katta och sov över där. Ca klockan 10 nästa morgon så satte vi (Jag, Katta, Nicke, Calle & Ing-Marie) oss i bilen och åkte iväg till ullared, eller Gekås egentligen men samma sak tycker jag.
Mycket folk, tyckte jag. Som vanligt. Massa kärringar o gubbar som blockerar dom mest folkfulla (eller vad man nu skriver) hörnen med sina jävla vagnar o vägrar flytta på sej. Det om nåt är störande. Om alla gubbar o kärringar med vagnar bara kunde försvinna så skulle det bli en mycket bättre plats i världen. Annars tycker jag det är lika skoj som alltid att befinna sej på en billig plats, eller ja, en plats med billiga saker som man kan köpa billigt, iaf några saker.
Fick oxå i uppdrag av brorsan att köpa hårgelé, strumpor o kalsonger till honom, så då gjorde jag det. Sen köpte jag lite saker till morsan oxå. & självklart till mej själv. Träffade oxå en klasskompis utanför Gekås, så jag snackade lite med han medans Katta betalade sina munkar (inte sånna i kyrkan som sjunger med en platta på flinten, sånna man äter, det kan lätt misstolkas har vi kommit fram till idag. Donuts alltså).

Blir nog till att slappa kväll o kanske t.o.m sova tidigt. Jag älskar att sova, det är min hobby. Njae kanske inte, men det är asnice. Det är skoj när man får sånna där skitudda drömmar oxå. Det är skojigt.

Hat' bra! Nu ska jag måla naglarna med dom nya färgerna.

Kommentarer
Postat av: Katta

Död åt kärringar och gubbar som blockar vägen med sina vagnar.

2009-08-11 @ 22:27:08
URL: http://allmantskrap.blogg,se
Postat av: jonna

Va köpte du ? :)



Fan va klasskompisar det är i ullared då , träffade maxx när jag va där xd

haha

2009-08-11 @ 22:59:14
URL: http://latandeknapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0