Paint It Black

Det är ett namn på en låt tror jag. Men det passade bra som rubrik denna gången så det får funka.

Som i rubriken har jag tillbringat dom senaste två dagarna med att rita o måla. Och då menar jag inte med kritor eller tusch eller nåt sånt larvigt. Akvarell och blyerts är det jag kör med mest. Akryl lite oxå, men det ska man bara doppa fingrarna o kleta runt med. Jag gillar starka och lysande färger, lite udda sådär. Fast det beror på vad för färg oxå. Det snyggaste är ju typ rött, rosa, grönt och blått.
Det skulle jag vilja göra med mitt hår. Klippa upp det lite mer och fixa luggen framför allt, så det syns att man har snelugg, sen typ färga rött eller rosa längst ner. Så det bara är lite i topparna lixom. Men jag vet inte, vi får se hur det blir med den saken. Men jag vill sätta i lite färg i det iaf.

Nope, nu ska jag göra nåt annat. Blir väl ullared på tisdag då och sen kommer mormor o morfar imon, så då har jag lite som jag ska göra då. Och måste ju jobba lite till ikväll. O sen börjar skolan snart med, usch usch blä.

Cheers!
/Maiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0