Jävla massa äpplen + lite annat

Idag har jag typ inte gjort nåt. Inte förrens typ vid fyra iaf. Då gick jag ner till äppelträdet o plockade massa sånna som växer där o tog in dom. En halvtimme senare eller nåt så står jag o bakar äppelpaj. När den är i ugnen får jag för mej att jag ska baka äppelmuffins, så när jag tar ut pajen så är man igång o bakar muffins oxå. Så det jag gjort idag är:
läst, plocka äpplen, baka äppelpaj, baka äppelmuffins, läsa lite till, plocka i muffinsen i påsar och så nu så sitter jag här med lite musik och har vart inne på facebook o kollat läget där.

Imon så blir det kräftskiva i sommarstugan så då är vi väl där ett tag. Men vi skulle visst inte stanna så länge. Måste ju jobba oxå.
Hade tänk att jag skulle ta min vita ballongklänning o ha på mej imon då, men jag vill ju kunna hänga med hundarna oxå så då är inte vitt det bästa man kan välja, så det blir väl den nya tröjan och jeans bara. Scarfen oxå kanske ;)

Kanske ska till ullared en gång till snart förresten. Sussi ville oxå ha lite skoj, så då kanske vi åker dit o shoppar. Igen.

Nu ska jag fixa en bild i photoshop så jag kan använda den som visningsbild på msn. Den är lite för stor o lite annat jag måste fixa.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0