inget går som man vill

Har nu suttit hela morgonen med att försöka scrobbla in låtar från min ipod till last fm, men det funkar inte hur jag än gör. Jag vet inte om det är nåt allvarligt fel på itunes eller last fm som gör att det inte funkar eller om det bara är jag som inte fattar ett skit. Skulle gissa på det sista, för det är sant. Jag fattar inget av det där som dom har skrivit som "hjälp". Visst det är väl inget sådär asviktigt att det måste funka men det skulle va lite nice om det funkade. Liten skoj grej sådär. Får la se om jag kan få hjälp av brorsan o se om han fattar hur man gör. Men inte nu.

Ska väl va med Katta en stund o spela lite AoT. Det va ett tag sen nu.

Nähe nu ska jag inte skriva mer, det va mest att jag ville få ur mej att jag blev störd på att det inte funkade med ipod-scrobblingen.
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0