Game over

Nu har jag och Katta klarat ut Army of Two. GAME OVER!
Synd att det är ett så kort spel för det är satans kul att spela. Får se till o försöka klara ut det själv en gång oxå. Så nu får vi klara ut nåt annat spel. Har ju Resident evil och Gears of War 2 som man kan spela två på.

När Katta gick hem för att käka så diskade jag upp det som fanns och nu har jag precis uppdaterat lite på min profil på last fm. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men ska väl se om tvätten är torr så man kan ta in den innan det börjar regna. Sen får jag väl sätta mej o läsa eller fortsätta rita. Måste kolla en sak på internet oxå, sen måste jag åka till Jkpg nån dag oxå. Kanske kan dra med mej farsan dit, vi får la se.

                       
                         Hittade denna. Det är ett trevligt ställe jag är på där.

Kommentarer
Postat av: Katta

Farsans, sedan använder ju morsan knappt sin så det är hennes jag har nu.

Jävla grafikkort eller nåt cpade sönder, och farsan tror inte att det går att fixa igen (den har ju varit paj förut) så då måste jag köpa en ny. Mögel!

2009-08-14 @ 19:29:09
URL: http://allmantskrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0