...

Hade ju tänkt skriva lite om kräftskivan i lördags men när jag kom hem vid ca nio på kvällen så orkade jag inte uppdatera o sen dess har jag glömt det.

Lördag:
Jag vaknade och gick upp för att göra mej i ordning för dagen. När jag hade duschat o allt så käkade jag frukost. Sen läste jag tills klockan var  11.40 då jag satte mej vid tv:n för att glo på Stargate Atlantis. När det var slut så åkte vi iväg till stugan då och när vi kommer dit så fattas typ bara 6 pers (=2 bilar). Så medans vi väntar på att alla ska komma så går man bara runt o glor eller sitter o lyssnar på när folk snackar om vädret. När alla väl kommit sen så är man skithungrig och vägrar bli klar eller nåt. Så man bara fortsätter att gå runt som ett jävla spöke som inte har nån mening (även fast alla såg mej o skulle prata om allt o inget)...
När maten väl va klar så vill man bara slänga sej över den men om man är jag så hatar man att börja med nåt så man drar sej bakåt o svälter ihjäl innan nån offrar sej med att börja. Sen sitter vi där o käkar o när man är totalt spyfärdig av att ha käkat massa så bär dom in kräftor o räkor o massa igen. Åt dock inte så mycket (ca 3 räkor o 2 kräftor) men lite iaf. Ungefär en halvtimme efter att vi käkat upp kräftor o räkor o sånt så sticker vi hem o är skittrötta. Jag tänkte att nu när jag kommer hem så ska jag spela lite resident evil på 360:t men istället så stupar man bara i sängen o lyssnar på ipoden istället.

Söndag:
Jobbat o sen slappat.

Igår:
Formeterade om datorn o va med Katta.

Idag:
Inget. än sålänge. Chattar o ska käka snart.

Kommentarer
Postat av: Ante

JAG formaterade om datorn. Du låg å läste.

2009-08-19 @ 00:04:05
URL: http://adog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0